Conditii de garantie
Garantia pentru produsele care nu sunt insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza prin repararea, inlocuirea sau stornarea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea Top Quality Computers SRL. In urma solicitarii de garantie venita din partea clientului, Top Quality Computers va inregistra o solicitare de ridicare la curierul rapid. Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice. In cazul persoanelor juridice, termenul maxim de solutionare a garantiei poate fi de pana la 30 zile calendaristice.
Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21, O.G. 140/2021 si O.G. 174/2008. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial), impreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul produselor care vin insotite de un certificat de garantie emis de producator, este obligatorie prezenta acestuia pentru solutionarea garantiei. Produsele care ajung neinsotite de aceste documente, pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate. De asemenea daca in urma inspectarii in service se constata ca produsele au fost utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, rescrieri gresite de BIOS sau BIOS parolat etc., poate duce la pierderea garantiei. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. Datele (sisteme de operare, programe si alte tipuri de informatii) salvate pe medii de stocare pot fi sterse in timpul operatiunilor de service. Recomandam realizarea de back-up periodic.
Garantia SSD-urilor durează până la expirarea termenului de garantie specificat in certifiatul de garantie sau daca SSD-ul a atins un anumit prag de utilizare – scriere\rescriere (cunoscut și sub denumirea de “SSD Life-Left”), indiferent care din acestea apare mai întâi. “SSD Life-Left” face referire la capacitatea de utilizare – scriere\rescriere ramasa disponibila pe unitate din totalul ei, iar utilizatorii pot vizualiza SSD „Life-Left” cu aplicatiile puse la dispozitie de diferiti producatori ( ex: Kingston SSD Manager, Hard Disk Sentinel, ADATA SSD ToolBox, etc). Pentru fiecare produs de acest tip producatorul specificata capacitatea maxima de utilizare – scriere\rescriere.
Va sugeram ca pentru produsele insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator sa apelati pentru solutionarea garantiei direct la centrele mentionate si in conditiile specificate in acest document. Acest lucru poate reduce timpul de solutionare cu 2-3 zile. Pentru acordarea garantiei este necesar sa pastrati certificatul de garantie in original.
Conform H.G. 448/2005 privind deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE), consumatorii au obligatia sa nu elimine DEEE ca deseuri municipale nesortate si sa colecteze selectiv aceste DEEE. Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu doua linii in forma de X, ca in imaginea de mai jos:
Departamentul tehnic Top Quality Computers S.R.L. poate fi contactat in scris prin formularul prezent in pagina de contact .
Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.
Garantia de conformitate este de 2 ani cu exceptia produselor a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani.
Pentru orice ce tip de serviciu achizitionat din categoria “ Servicii “, garantia oferita pentru serviciul efectuat este de 30 de zile (1 luna) de la momentul prestarii serviciului.
In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional, produsele care nu respecta termenii si conditiile de acordare a garantiei), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).
Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate. Aceste documente devin partea integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.
Pentru produsele receptionate in garantie, asamblate sau care impreuna alcatuiesc un sistem pc, termenul legal de 15 zile va incepe in maxim trei zile lucratoare (72 ore) de la receptia sistemului in vederea diagnosticarii si identificarii produsului/produselor defecte.
Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta termenului legal de 15 zile de solutionare, termenul fiind de minim 30 zile si maxim 120 zile de la data receptionarii in service.
Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.
Produsele care nu pot fi reparate sau inlocuite cu produse identice, vor fi solutionate prin storno/credt note. Contul clientului va fi creditat (incarcat) cu valoarea facturii de storno.
Soldul creat in urma unui Credit Note va fi returnat doar intr-un cont bancar.